کد خبر ۵۸۴۴۸۴ ۱۰ بازدید انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
مدیر کل بازار محتوا در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد

توسعه تاثیر پذیری افکار عمومی از رسانه‌های مجازی

سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا صدا و سیما با بیان اینکه روند توسعه تاثیر پذیری افکار عمومی از رسانه های مجازی هر روز بیشتر می‌شود گفت:

به گزارش پایگاه خبری هنا به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،  سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوای سازمان صدا و سیما و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما در رابطه با اقدامات این معاونت گفت: معاونت فضای مجازی صداوسیما انجام ماموریت خود و تاثیر گذاری در فضای مجازی را  از روشهای گوناگونی همچون تولید ویژه محتوا ،برقراری سرویس‌های مختلف انتشار در رسانه‌های مجازی و تلویزیون‌های تعاملی IPTV ،  ایجاد بازار محتوا و تجمیع و فرآوری اطلاعات و محتوای صوتی و تصویری به منظور تسهیل و تسریع تولید و حمایت حقوقی و اقتصادی و رسانه ای از تولید کنندگان آثار فاخر ،برگزاری جشنواره های مستقل محتوا محور یا سرویس محور ،مشارکت و تاثیرگذاری در شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی  پیگیری کرده و در جشنواره های معتبرمشارکت و نقش آفرینی دارد.

در همین راستا در رزمواره مدافعان حرم بخشی با عنوان فضای مجازی در نظر گرفته شده که معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما مسئولیت این بخش اعم از داوری و تامین جوایز را به عهده دارد . مقیسه دریافت آثار این رزمواره را در 5 محور عنوان کرد که عبارتند از:  شبکه های اجتماعی ،سایت و وبلاگ ،نرم افزارهای کاربردی ،طرح و تصاویر گرافیکی وپادکست .

وی با بیان اینکه این آثار می‌تواند دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم السلام یا امنیت ملی یا دفاع از مظلوم یا توسعه فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت یا دیگر وجوه مرتبط باشد گفت: این بخش برای حضور تولید کنندگان حرفه‌ای و دست اندرکاران سازمانی هنرمندان و فعالان حوزه مدافعان حرم تخصیص یافته است. لذا در ملاک های داوری به جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه ، پرداخت متفاوت به موضوع ، بهره گیری از قالب‌های خلاقانه و در نهایت به کیفیت فنی استاندارد توجه خواهد شد .

0

آخرین اخبار